Expresní balíková služba GLS

19.11.2015

Na území České republiky je zásilka doručena zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky. Potvrzení spolu s číslem vaší zásilky vám přijde na email ihned, jakmile je zásilka předána do přepravy. Zboží je doručováno v pracovní dny od 8:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný.

V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den.

U kurýra GLS můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou, pokud jste zvolili platbu na dobírku.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání vaší objednávky, můžete se dle čísla zásilky informovat či domluvit na zákaznické lince GLS tel. +420 567 771 111 (pevná linka - cena za hovor je účtována dle tarifu poskytovatele telekomunikačních služeb).

 

Svoji zásilku můžete online sledovat zde

 

<< zpět na Doprava a platba

<< zpět na Informace