Poškozená zásilka

Poškozená zásilka

Při dodání je kupující povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (neporušenost pásky, příp. poškození krabice) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vybrané přepravy.

GLS

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí na zákaznické lince společnosti GLS, tel. +420 840 123 456. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se dle přepravních podmínek společnsti zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.


Pokud byla zásilka v pořádku, ale zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, obratem nás prosím kontaktujte prostřednictvím emailu info@shopping4you.cz (uveďte číslo objednávky, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe) a my Vám následně poradíme, jak dále postupovat.


<< zpět na Informace